دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

 

 

چه حس خوبیه، اینکه تو هستی و

 

عاشق تر ازخودم پیشم نشستی و

 

عادت میدی منو به مهربونی‏هات

 

تا من نفس نفس، دیوونه شم برات

 

چه حس خوبیه اینکه تو با منی

 

اینکه به روی من لبخند میزنی

 

اینکه به فکرمی، به فکرمن فقط

 

هرچی نگات کنم سیرنمی‏شم ازت

 

باتو به زندگیم دلخوشی اومده

 

خوشبختی منو چشمات رقم زده

 

چه حس خوبیه شیرینه لحظه‏هام

 

شادم کنار تو همینو من می‏خوام

 

مراقبی یه وقت من بیقرار نشم

 

سنگ صبورمی که غصه‏دار نشم

 

عادت میدی منو به مهربونی‏هات

تا من نفس نفس، دیوونه شم برات

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,ساعت16:28توسط علی | |