دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

 

يكي بود يكي نبود ، اون كه بود تو بودي اون كه تو قلب تو نبود من بودم ، يكي داشت يكي نداشت ، اون كه داشت تو بودي اون كه جز تو كسي رو نداشت من بودم ، يكي خواست يكي نخواست ، اون كه خواست بره تو بودي اون كه نخواست از تو جدا بشه من بودم ، يكي گفت يكي نگفت ، اون كه گفت تو بودي اون كه دوستت دارم رو جز تو به هيچكي نگفت من بودم ، يكي رفت يكي نرفت ، اون كه رفت تو بودي..........؟!-

 

 



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت11:35---5 اسفند 1390
salam mamnon ali agha
manam linketun kardam
movafagh bashi


arezoo
ساعت19:58---4 اسفند 1390
دستم به تو که نمی رسد، فقط حریف واژه ها می شوم ! گاهی، هوس می کنم، ... تمام کاغذهای سفید روی میز را، از نام تو پرکنم … تنگاتنگ هم، بی هیچ فاصله ای !! از بس، که خالــی ام از تو … از بس، که تو را کـم دارم … آخر مگرکاغذ هم، زندگی می شود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,ساعت17:57توسط علی | |